So-net無料ブログ作成
検索選択
2765446.jpg

Journey / Faithfully [├Hard Rock]




Highway run
Into the midnight sun
Wheels go round and round
You're on my mind
Restless hearts
Sleep alone tonight
Sending all my love
Along the wire

They say that the road
Ain't no place to start a family
Right down the line
It's been you and me
And lovin' a music man
Ain't always what it's supposed to be
Oh, girl, you stand by me
I'm forever yours
Faithfully

Circus life
Under the big top world
We all need the clowns
To make us smile

Through space and time
Always another show
Wondering where I am
Lost without you

And being apart
Ain't easy on this love affair
Two strangers learn to fall in love again
I get the joy of rediscovering you
Oh, girl, you stand by me
I'm forever yours
Faithfully


白夜の中、どこまでも続くハイウェイ
まわり続けるホイール
また君のことを想う
安らげないままに、今夜もまたひとりでねむる
僕の想いをすべて電話で伝えるよ

コンサートツアーの生活で家庭を持つなんて無理なことだって皆は言うけど
それはまさしく僕たちのことだね
音楽をやるヤツを好きになるなんて、いつだって思い通りには行かないものだよ
ねえ、そばに居てくれないか
僕はずっと君が好きだから
心からそう思うよ

テントサーカス生活
笑いの為には道化師が必要なんだよ

その場所その時で
毎回ショーは違うのさ
僕はどこに居るんだろう
君が居ないとダメなんだ

離れているから、僕らの恋は簡単には成就しないんだ
見知らぬ二人が、また恋を知るのさ
君に再び出会えることが楽しみだよ
ああ、そばに居て欲しいよ
永遠に僕は君のものなのに
心からそう思うよ


assocbutt_or_buy._V371070157_.png
nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:音楽

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

Facebook コメント

トラックバック 0

この記事のトラックバックURL:
imgicb (1).jpg

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。