So-net無料ブログ作成
検索選択
2765446.jpg

Joe Cocker & Jennifer Warnes / Up Where We Belong [├Pops]


imgicb.png


Who knows what tomorrow brings
In a world, few hearts survive
All I know, is the way I feel
When it's real, I keep it alive

The road is long
There are mountains in our way
But we climb a step every day

Love lift us up where we belong
Where the eagles cry, on a mountain high
Love lift us up where we belong
Far from the world below
Up where the clear winds blow

Some hang on to "used-to-be"
Live their lives looking behind
All we have is here and now
All our lives, out there to find

The road is long
There are mountains in our way
But we climb a step every day

Love lift us up where we belong
Where the eagles cry, on a mountain high
Love lift us up where we belong
Far from the world we know
Up where the clear winds blow

Time goes by
No time to cry
Life's you and I
Alive today

Love lift us up where we belong
Where the eagles cry, on a mountain high
Love lift us up where we belong
Far from the world we know
Up where the clear winds blow

Love lift us up where we belong
Where the eagles cry, on a mountain high
Love lift us up where we belong
Far from the world we know
Up where the clear winds blow


明日何が起こるかなんて誰にもわからい
人の愛情が少なくなったこんな世の中ではね
僕の感じ方が僕のすべて
それが真実となるとき、僕は生きるんだ

道のりは長いよ
僕らの前には山々が立ちはだかり
でも僕らは毎日一歩づつ登っていくんだね

愛よ、僕らを本来の場所に連れて行っておくれ
そこはワシが鳴き叫ぶ高い山の上
愛よ、僕らを本来の場所に連れて行っておくれ
下界からはるか遠く
澄み切った風が吹く場所へ

過去にしがみついている人は
後ろを振り返りながら生きている
僕らにあるものは、この場所と今という時間だけ
僕らのこれからの人生は、まだ知らない場所にあるのさ

道のりは長いよ
僕らの前には山々が立ちはだかり
でも僕らは毎日一歩づつ登っていくんだね

愛よ、僕らを本来の場所に連れて行っておくれ
そこはワシが鳴き叫ぶ高い山の上
愛よ、僕らを本来の場所に連れて行っておくれ
僕らの世界からはるか遠く
澄み切った風が吹く場所へ

時は過ぎて行く
泣いている暇なんてないよ
人生とは、すなわち君と僕のこと
今日という日を生きるんだ

愛よ、僕らを本来の場所に連れて行っておくれ
そこはワシが鳴き叫ぶ高い山の上
愛よ、僕らを本来の場所に連れて行っておくれ
僕らの世界からはるか遠く
澄み切った風が吹く場所へ



nice!(1)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:音楽

nice! 1

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

Facebook コメント

トラックバック 0

この記事のトラックバックURL:
imgicb (1).jpg

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。